Flyo.no - Vilkår og betingelser

Introduksjon

All transport operert av Flyo AS, Organisasjonsnummer: 914 198 666 ("Flyo") er underlagt følgende Servicevilkår ("Vilkår"). Ved å godta disse vilkårene, bekrefter og aksepterer du bruksvilkårene som er oppført nedenfor, og eventuelle fremtidige endringer som blir publisert på: flyo.no/vilkar.

Ved å godta disse vilkårene, bekrefter du også at du forstår hvordan vår tjeneste fungerer.

Sist oppdatert: 22.05.2018.

Bestillinger

Bestillinger for transport er gyldige bare for angitt tid og dato. Flyo er ikke ansvarlig for en ubrukt bestilling eller kostnader påløpt som følge av kundefeil. Når du endrer henting eller avbestiller en reservasjon, kan prisene endres, og ekstra kostnader kan påløpe.

Kunden må inkludere sitt telefonnummer i tilfelle sjåføren trenger hjelp ved hentingen. Sjåfører er ikke pålagt å ringe dette telefonnummeret, men å unnlate å oppgi et kontaktnummer for den dagen man reiser kan hindre evnen til å yte vår tjeneste. Kunden vil også motta nummeret til sjåføren til det oppgitte kontaktnummeret i forkant av henting.

Transporten er direkte og kan brukes til eller fra flyplassen, sted-til-sted eller per time basis.

Bestillinger med kort varsel

Bestilling med kort varsel er reservasjoner som er gjort mindre enn 24 timer før henting. Vi kan ikke garantere tilgjengeligheten av minibusser på bestillinger med kort varsel. Tilgjengelighet vil avhenge av en rekke forhold, inkludert hentested, avgangssted og tilgjengeligheten av kjøretøy.

For å bestille en Flyo minibuss mindre enn 24 timer før ønsket hentingstidspunkt, vennligst kontakt oss via chat eller [email protected]

Det er ingen tilbakebetaling tilgjengelig for bestillinger gjort med mindre enn 24 timer i forveien.

Pris

Toll, skatter og andre avgifter er inkludert i den beregnede prisen på turen. Bestillinger for privat transport med flere stopp vil priset fra hentingsstedet som er lengst fra flyplassen eller endestasjonen.

Privat Minibuss

Bestillingene inkluderer minibuss med sjåfør. En fastpris er oppgitt ved bestillingen og garanteres så lenge bestillingen ikke endres

Ekstra Stopp

Kunder som ønsker å legge til et ekstra stopp, må informere 24 timer før den forespurte hentetiden. Ekstra ekstra stopp som er på vei til slutt destinasjonen koster ikke mer enn prisen som er oppgitt i bestillingsskjemaet.

Betaling

Kunder kan forhåndsbetale ved bestilling eller betale direkte til sjåføren ved henting. Eventuelle kostnader blir behandlet ved bestillingen og kan refunderes i henhold til vilkårene som er angitt i avbestillingsreglene nedenfor.

Rabattkoder

Rabattkoder er gyldige for bruk når du reserverer transport via flyo.no. De kan ikke kombineres med andre tilbud. De kan ikke innløses ved hjelp av tredjepartsleverandører. Under ingen omstendigheter vil en rabattkode være gyldig etter utløpsdatoen.

Kvitteringer

Nettbaserte reservasjoner vil motta en epostbekreftelse med fullstendig reservasjon og betalingsdetaljer. Flyo kan ikke garantere generering av kvitteringer etter transporten er gjennomført dersom betalingen ble gjort direkte hos sjåføren.

Avbestillingsregler

Kansellere Flyo turen

Kunder kan kansellere en Flyo tur til enhver tid opptil 24 timer før planlagt henting. Avbestillinger kan gjøres ved å sende en epost til [email protected]

Flyo vil ikke gi refusjon dersom bestillingen blir kansellert eller endret mindre enn 24 timer før hentingstidspunktet, eller i tilfelle hvis kunden ikke møter opp til avtalt tid.

Flykanselleringer og forsinkelser på grunn av flyselskaper

Om kunden ikke kontakter Flyo innen rimelig tid når det er en flykansellering eller forsinkelse, kan det betraktes som at kunden ikke møter opp og kan føre til tap av billettprisen. Bestillinger påvirket av flyselskapets forsinkelser og avbestillinger kan kvalifisere for en tilbakebetaling når kunden har gitt informasjon innen rimelig tid.

Hvis kunden har oppgitt rutenummeret til flyet i bestillingsskjemaet er det ikke nødvendig å informere om forsinkelse av flyet.

Glemte gjenstander

Passasjerer er ansvarlige for sin egen bagasje og eventuelle gjenstander som er plassert av kunden eller sjåføren i Flyo minibussen. Flyo påtar seg ingen ansvar i tilfelle skade, tap eller tyveri av slike eiendeler og vil ikke være ansvarlig for tap som oppstår, inkludert men ikke begrenset til tap av fremtidig fortjeneste, potensiell inntekt og tilleggskostnader eller tap som påløper som et resultat av tapt eller stjålet bagasje eller personlig eiendom.

Flyo er heller ikke ansvarlig for tapte gjenstander som er lagt igjen i kjøretøyet av en kunde. Flyo ønsker imidlertid å hjelpe kunder med å gjenforene dem med glemte gjenstander når det er mulig. Hvis en gjenstand går tapt, anbefales det å ta umiddelbart kontakt med [email protected]

Å returnere etterlatte eller funnet gjenstander kan medføre leverings- og / eller fraktkostnader til mottakeren.

Sikkerhet

Setebelter

Flyo krever at kundene har på seg sikkerhetsbelter mens de befinner seg inne i bilen, men det er kundens ansvar å sikre at sikkerhetsbelte festes forsvarlig, etter lovens krav. Føreren forbeholder seg retten til å nekte service til kunder som ikke overholder gjeldende lover. Det kreves å bruke et sikkerhetsbelte i henhold til norsk lov.

Kapasitet på kjøretøy

Flyo minibusser kan ta med seg 1-16 passasjerer. Ved overdimensjonert eller for mye bagasje kan Flyo kreve at kunden bestiller et større kjøretøy mot en ekstra kostnad.

Lover og regler

Personvern

Flyo er forpliktet til å beskytte ditt privatliv. Vi bruker informasjonen du oppgir for å sikre dine Flyo bestillinger.

Flyo selger ikke, handler eller leier ut dine personlige opplysninger til andre.

Flyo kan gi samlet statistikk om våre kunder, salg, trafikkmønstre og tilhørende nettstedinformasjon til anerkjente tredjepartsleverandører, men denne statistikken vil ikke inneholde noen personlig identifiserende informasjon. Flyo kan frigjøre kontoinformasjon når vi i god tro tror at slik utgivelse er rimelig nødvendig for å (i) overholde loven, (ii) håndheve eller anvende vilkårene i noen av våre brukeravtaler eller (iii) beskytte rettighetene, eiendommen eller sikkerheten til flyo.no, våre brukere eller andre.

Vi bruker Google Analytics tredjeparts publikum data som alder, kjønn og interesser for å bedre forstå oppførselen til våre brukere brukere og kunder på vår nettside. Vi jobber med selskaper som samler informasjon om dine online aktiviteter for å gi målrettet annonsering som passer dine interesser og preferanser. For eksempel kan du se visse annonser på denne nettsiden eller andre nettsteder fordi vi jobber med Google og andre lignende selskaper for å målrette annonsene våre basert på informasjon vi eller de har samlet, inkludert informasjon som ble samlet inn via automatiserte midler (for eksempel informasjonskapsler og web beacons). Disse selskapene bruker også automatiserte teknologier til å samle inn informasjon når du klikker på annonsene våre, noe som bidrar til å spore og håndtere effektiviteten av markedsføringen.

Du kan velge bort den automatiske innsamling av informasjon av tredjeparts annonsenettverk på Google Display Network (https://www.google.com/ads/preferences/).

Avbestillingregler

Vi forstår at dine reiseplaner kan endres, derfor tilbyr vi en enkel avbestillingsregel. Gi oss 24 timers varsel før hentingstidspunktet, og vi vil gi deg full tilbakebetaling av billetten. Refusjoner vises normalt på kontoen din innen tre (3) til fem (5) virkedager. Kort refusjoner sendes til finansinstitusjonen innen en (1) virkedag; sjekk med din finansinstitusjon for mer informasjon.

Flyo kan ikke refundere en betaling ved avbestilling mindre enn 24 timers varsel før hentidstidspunkt eller ved mangel av oppmøte.

Barnesete

Det er nødvendig for barn å være sikret i et sikkerhetssete. Oppgi barnets alder når du bestiller Flyo og vår sjåfør vil ta med seg riktig sikkerhetssete.