Liste over ofte stilte spørsmål
Du kan bestille flyplasstransport ved å bruke vårt bestillingsskjema eller ved å kontakte oss på [email protected]
Det er enkelt å finne sjåføren på flyplassen. Sjåføren vil vente på deg utenfor ankomsthallen med et Flyo skilt!
Vi tilbyr ikke bussflyplasstransport til Oslo Gardermoen lufthavn.
Hvis avgangstidene ikke passer betyr det at vi ikke kjører til den flyavgangen. Du kan prøve å finne et annen avgang rundt samme tidspunkt.
Du kan finne avgangstidene når du bestiller bussen på vår nettside.
Du finner alle flyene vi kjører til i vår booking app. Hvis du ikke finner flyet ditt, kan du prøve å finne en annen flytur som er rundt samme tid.
Hvis du vil endre datoen for din reise kan du avbestille din eksisterende bestilling og opprette en ny. Hvis du har betalt med kort vil du automatisk bli tilbakebetalt om du kansellerer turen din 8 timer før flyavgangen / flyankomsten din.
Ja. Når du bestiller via bestillingsappen vår, kan du velge hvilken type barnesete du trenger. Hvis du bestiller via e-post, finner vi et passende barnesete for deg.
Ja. Du kan betale med kort via vår app, eller så kan du betale direkte til sjåføren.
Ja, vi tar imot kontanter hos sjåfør.
Hvis du avbestiller reisen 8 timer før flyturen, tilbakebetaler vi hele beløpet. Det kan ta opptil 10 virkedager før pengene er tilbake på kontoen din.
Du kan opprette en konto via vår registreringsside. Du må verifisere telefonnummeret ditt for å kunne bruke kontoen din.
Du kan redigere bookingen din fritt til kl. 18.00 en dag før flyturen. Du kan kansellere den eksisterende bestillingen og deretter opprette en ny.
Du kan kansellere bestillingen din ved å logge på kontoen din, gå til "Turer" og klikke på Kanseller knappen.
Hvis du ikke har en konto, kan du kansellere bestillingen ved å sende oss en e-post [email protected], og noen i teamet vårt vil gjøre det for deg.
Du kan opprette et nytt passord ved å bruke å klikke "Jeg har glemt passordet" når du skal logge inn. Du vil motta en SMS-kode på ditt registrerte telefonnummer og deretter kan du opprette et nytt passord.
Du kan endre telefonnummeret ditt på siden "Min konto" etter at du har logget inn.
Din reise til flyplassen har aldri vært enklere!