Flyo

FAQ

Liste over ofte stilte spørsmål

Generelt

  • Hvordan bestiller jeg buss til Torp?

    Du kan bestille flyplasstransport ved å bruke vårt bestillingsskjema eller ved å kontakte oss på [email protected]

  • Hvor finner jeg dere på flyplassen?

    Det er enkelt å finne sjåføren på flyplassen. Sjåføren vil vente på deg utenfor ankomsthallen med et Flyo skilt!

  • Tilbyr dere flyplasstransport til Gardermoen?

    Vi tilbyr ikke bussflyplasstransport til Oslo Gardermoen lufthavn.

  • Avgangstiden passer ikke flyvningen min.

    Hvis avgangstidene ikke passer betyr det at vi ikke kjører til den flyavgangen. Du kan prøve å finne et annen avgang rundt samme tidspunkt.

  • Hvor kan jeg finne rutetabellen deres?

    Du kan finne avgangstidene når du bestiller bussen på vår nettside.

  • Hvilke flyvninger kjører dere til?

    Du finner alle flyene vi kjører til i vår booking app. Hvis du ikke finner flyet ditt, kan du prøve å finne en annen flytur som er rundt samme tid.

  • Kan jeg endre bestillingen til en annen dato?

    Hvis du vil endre datoen for din reise kan du avbestille din eksisterende bestilling og opprette en ny. Hvis du har betalt med kort vil du automatisk bli tilbakebetalt om du kansellerer turen din 8 timer før flyavgangen / flyankomsten din.

  • Har dere barneseter?

    Ja. Når du bestiller via bestillingsappen vår, kan du velge hvilken type barnesete du trenger. Hvis du bestiller via e-post, finner vi et passende barnesete for deg.

Betaling

  • Kan jeg betale med kort?

    Ja. Du kan betale med kort via vår app, eller så kan du betale direkte til sjåføren.

  • Kan jeg betale kontant?

    Ja, vi tar imot kontanter hos sjåfør.

  • Kan jeg få pengene mine tilbakebetalt?

    Hvis du avbestiller reisen 8 timer før flyturen, tilbakebetaler vi hele beløpet. Det kan ta opptil 10 virkedager før pengene er tilbake på kontoen din.

Konto

  • Hvordan oppretter jeg en konto?

    Du kan opprette en konto via vår registreringsside. Du må verifisere telefonnummeret ditt for å kunne bruke kontoen din.

  • Er det mulig å endre bestillingen min?

    Du kan redigere bookingen din fritt til kl. 18.00 en dag før flyturen. Du kan kansellere den eksisterende bestillingen og deretter opprette en ny.

  • Hvordan kan jeg kansellere bestillingen min?

    Du kan kansellere bestillingen din ved å logge på kontoen din, gå til "Turer" og klikke på Kanseller knappen.

    Hvis du ikke har en konto, kan du kansellere bestillingen ved å sende oss en e-post [email protected], og noen i teamet vårt vil gjøre det for deg.

  • Jeg glemte passordet mitt.

    Du kan opprette et nytt passord ved å bruke å klikke "Jeg har glemt passordet" når du skal logge inn. Du vil motta en SMS-kode på ditt registrerte telefonnummer og deretter kan du opprette et nytt passord.

  • Jeg har et nytt telefonnummer.

    Du kan endre telefonnummeret ditt på siden "Min konto" etter at du har logget inn.

Rimelig og pålitelig

Din reise til flyplassen har aldri vært enklere!

Bestill nå!